Park.
Egy kzepes telken a telek egyik vgtl a msikig a kszts egy kacskarings folyt (hasonlan mint a tavat ) A hts vghez csinlj egy hegyet.A hegy lbhoz egy tavat a vzesshez pedig egy svban sznezd be a hegy oldalt.
Az albbiak szerint kszts egy hdat.(ez nem olyan ltvnyos mint az velt hd,de sokkal knnyebb s a simek is tudnak rajta kzlekedni.)
A hd korltjra tegyl lmpkat.,jszaka nagyon jl mutat.
rd be a move_objects on kdot s a hegyre ssze vissza helyezz el nvnyeket,fkat, bokrokat. Fld szn terrainnal rajzolj stautat.A tba s a folyba tegyl nvnyeket.
A hegy lanksabb rszn a talajt sznezd t virgosra.
A stat menll tegyl lmpkat.
A t partjra tegyl padokat.
Elfordulhat,hogy amig a simeid itt tartzkodnak hirtelen elkezd esni az es,akkor sem kell hazamenni,hiszen pthetnk egy pavilont is ahov elbjhatnak.
Kszts egy alapot.
A sarkaira tegyl oszlopokat
Hzzl r tett.
Tegyl le lpcst s kersd krbe.
A kertsre krben tegyl lmpket,bellre asztalt szkeket,padokat.
Egy-egy res rszre tehetsz szkkutakat,virggysokat s pihenpadokat. A move_objects on kddal klns dsztelemeket hozhatsz ltre.
Ime nhny kp az n parkomrl.
|